Ariane 5 sigurno u orbitu

Iz svemirskog centra Kourou u Francuskoj Gvajani, izvršeno je lansiranje rakete Ariane 5 koja je u Zemljinu orbitu uspješno postavila dva satelita, jedan namijenjen internetskoj komunikaciji i meteorološki satelit Eumetsat.

Lansiranje rakete Ariane 5. © Ljubaznošću: Arianespace

U četvrtak 05. srpnja 2012. godine raketa Ariane 5 uspješno je u Zemljinu geostacionarnu orbitu postavila dva satelita; EchoStar XVII američke tvrtke Hughes Network Systems namijenjen internetskim komunikacijama u sjevernoj americi, te Meteosat Second Generation-3 (MSG-3) europske meteorološke organizacije Eumetsat namjenjen praćenju vremenskih prilika za potrebe cijele Europe. Oba satelita, prvi mase 6000 kg, a drugi 2000 kg, uspješno su zauzela svoje planirane orbite. Samo lansiranje obavljeno je iz svemirskog centra u Kourou, Francuska Gvajana.

Raketa Ariane 5 na putu do lansirna rampe. © Ljubaznošću: Arianespace
Bilo je to 63 po redu lansiranje rakete Ariane 5, uz 49 uzastopnih uspješnih lansiranja čime se ova raketa potvrđuje kao iznimno sigurna za svoje sadašnje i buduće korisnike. Oba satelita će u narednim danima započeti svoj eksperimentalni rad prije uvođenja u punu operativnu upotrebu. Video zapis lansiranja ove rakete možete pogledati ovdje.