Kronološki prikaz članaka

Nalazite se u pregledu svih članaka poredanih po kronološkom redoslijedu od najnovijeg do najstarijeg
Teleskop za posmatranje svemirskih letilica
Prije točno 60. godina, u Virovitičkom listu objavljena je vijest da se gradi specijalni teleskop za promatranje međuplanetarnih i svemirskih letjelica.
Vikend pod zvijezdama
Događanja 0
Noćni život ovog vikenda u znaku mladog Mjeseca, a društvo na nebu ove noći prave mu i četiri planeta. Iskoristite priliku promatrati ih.
Koliko nam je zaista vruće?
I bez vrućih hlačica "na" Suncu je pakleno vruće. Nama se ipak čini da je više. I zaista više je i to znatno više!
Predstojeća lansiranja u Svemir (11.6.2018.)
Blog Gorana Hudeca 0
Informirajte se o tome što se i kada planira lansirati u svemir, jednom tjedno dajemo vam pregled lansiranja raketa s ažurnim podacima. Upoznajte svijet raketa i njihovih tereta koje nose.
Koliko su planeti daleko?
Planeti 0
Je li naš Sunčev sustav veliki ili mali. Sve ovisi kojom brzinom putujete po njemu. Pođite na uzbudljivo putovanje po Sunčevom sustavu, automobilom koji juri 200 km/h pa ćete brzo shvatiti.
Poziv za pomoć Radio Galaksiji
Događanja 0
Dragi prijatelji, potrebna nam je mala, ali jako važna pomoć!
Predstojeća lansiranja u Svemir (4.6.2018.)
Opojna čarolija zvjezdanog grada
Naš zvjezdani grad je veći, masivniji i bogatiji nego što smo mislili! Nama i našim najbližim susjednim zvijezdama treba oko 240 milijuna zemaljskih godina za jedan puni krug oko centra galaktike.
Poljoprivreda iz svemira
Sateliti nadgledaju što i kako radimo na našim njivama. Teško zamisliti kako bi naši unuci, mogli po prvi puta probati jabuke s Marsa ili jagode s plantaža na Mjesecu.
Dante Uno uskoro spreman za veliku odiseju
Talijanska srednja škola Dante Alighieri sprema modul za let u bliski svemir. Misije se izvode u sklopu aktivnosti  Istarskog svemirskog programa Astronomske udruge Vidulini.
Sve tajne meteora
Upoznajmo stoga ovaj "vanzemaljski" fenomen i naučimo na koji način te nebeske krijesnice ukrašavaju naše nebo.
Predstojeća lansiranja u Svemir (21.5.2018.)
Venera, Mjesec i ISS večeras na našem nebu
Nakon zalaska Venere izlazi ISS. Ne propustite prigodu večeras pogledati planet Veneru, Međunarodnu svemirsku postaju i mladi Mjesec.
Igre bez granica i u svemiru
Svemir zaista ne poznaje nacije ni granice. Baš smo čudni, na zemlji ratujemo i svađamo se, u svemiru surađujemo i zajedno se divimo nebeskim tajnama...
Predstojeća lansiranja u Svemir (14.5.2018.)