Kronološki prikaz članaka

Nalazite se u pregledu svih članaka poredanih po kronološkom redoslijedu od najnovijeg do najstarijeg
Predstojeća lansiranja u Svemir (18.9.2017.)
Blog Gorana Hudeca 0
Informirajte se o tome što se i kada planira lansirati u svemir, jednom tjedno dajemo vam pregled lansiranja raketa s ažurnim podacima. Upoznajte svijet raketa i njihovih tereta koje nose.
Kišne radosti
I na drugim planetima pada kiša, ali kakva!? Zaista, kiša može biti toliko zanimljiva i različita da graniči s bujnom maštom.
Iz Saturnovih prstena pada kiša!
Završena misija Cassini - Huygens
Svemirske misije 0
Dvadeset godina od lansiranja (1997.) NASA-ina robotička letjelica Cassini marljivo je istraživala planet Saturn i njegove mnogobrojne prirodne satelite.
Predstojeća lansiranja u Svemir (11.9.2017.)
Ništa od polarne svjetlosti
Astronomi sinoć ostali bez plijena nakon neprospavane noći. Očekivana pojava aurore nije se ostvarila.
Opportunity se priprema za još jednu zimu na Marsu
Marsovi roveri 0
NASA-in rover Opportunity traži mjesto za prezimljavanje. Nakon trinaest i pol godina i prijeđenih 45020 metara na Marsu, vrijeme je za još jedno prezimljavanje.
Dolazi velika Sunčeva oluja
Astronomske pojave 0
Podignite štitove, napadnuti smo, rekli bi u Zvjezdanim stazama. Na Suncu je nešto "puknulo" i izbačeni oblak energije juri ravno prema Zemlji.
Varljivo Sunce
Astronomske pojave 0
Velika grupa pjega na Suncu vidljiva čak i golim okom! Sunce, kao da je odlučilo iz minimuma prijeći u maksimum aktivnosti.
Predstojeća lansiranja u Svemir (4.9.2017.)
SkyWatcher 130/900 puno zvijezda za malo novaca
Sasvim slučajno, nenamjerno napisana recenzija manjeg teleskopa iz osobnog iskustva. Ovo je lijepi instrument koji za malo novca daje puno zadovoljstva svakom promatraču.
Opaki Zmaj letjet će oko Mjeseca
Let oko Mjeseca SpaceX-ova Lunar Dragona već naredne godine!? Ukoliko sve prođe po planu, Lunarni Dragon krenuti će k Mjesecu do kraja naredne godine.
Predstojeća lansiranja u Svemir (28.8.2017.)
Blog Gorana Hudeca 0
Predstojeća lansiranja u Svemir (21.8.2017.)
Blog Gorana Hudeca 0
Predstojeća lansiranja u Svemir (14.8.2017.)
Blog Gorana Hudeca 0
Željezna zavjesa i fotografije planeta
Danas, zahvaljujući računalnoj obradi foto materijala, nekada nezanimljive fotografije Venerine površine zaista nalikuju fotografijama s Marsa ili Mjeseca, one su sve samo ne nezanimljive.